Šis sudėtingas laikas tarp užtemimų, karantino ribojimai ir visi kiti iš to sekantys trukdžiai ne atsitiktiniai. Daugelis iš jūsų jautėte nusivylimą dėl savo darbo ar santykių, pavargote nuo alinančios kovos dėl finansų, patyrėte konkurenciją dėl projektų ar pavydą dėl dėmesio ir meilės trūkumo.. 

 

Mano gera draugė parašė, kad nežino kur save dėti, nes vos tik nurimsta ir neužsiima kokia nors veikla (ji su nedarbingumo pažymėjimu dabar sėdi namuose), pradeda kamuoti nežinia iš kur kylantis nerimas, kuris drasko iš vidaus, graužia ne vien kūną, bet ir sielą, alina baisiau nei kokia baisi liga ar aplinkinių žmonių išdavystė. 

 

“Kur save dėti?” – klausia ji. “Ką daryti? “ “Nerimui lyg nėra priežasties, bet jis taip vargina, jog negaliu užmigti naktimis, negaliu džiaugtis atokvėpio minute, negaliu įsiklausyti į tikruosius savo norus, nes vietoje jų – tas viską naikinantis, sudarkantis, atimantis jėgas nerimas.

Galbūt didžiausia, sunkiausia žmonijos liga yra dvasinė, kuomet sunku arba neįmanoma susitarti su pačiu savimi. Rutina, skubėjimas ir darbai atitolina akistatą su savimi, o jeigu ji tampa neišvagiama dėl atsirandančių ribojimų, toks išbandymas tampa sunkiai pakeliamas arba net neįveikiamas. Kuo labiau nuo savęs bėgame, tuos sunkiau tai ištverti likus vienumoje, tyloje, patiriant bendravimo ar veiklos ribojimus.

Žingsniai, kurie padės įveikti nerimą ir susigražinti ramybę:

  • Pripažinkite sau, kad iki šiol tęsėsi bėgimas nuo savęs ir bėgti buvo labai patogu, kai viskam trūkdavo laiko, kai buvai nuolat užimtas ir pavargęs.
  • Metas sustoti, – tai yra nieko neveikimas, nedarymas, išskyrus savęs stebėjimą.
  • Apkreipk dėmesį į akis, į atskiras savo kūno vietas.
  • Pajusk, kur tavo kūne yra įtampa ir pabandyk tą vietą atpalaiduoti.
  • Stebėk, kaip jautiesi visa tai darydamas.

Gali būti, kad protas viduje skubins kažką veikti, daryti, vers jaustis lyg vėluoji, prarandi svarbius dalykus, kad kiti arba pats save kaltini, jog nedarai to, ką vertėtų.

Pasakyk sau, kad tas savęs stebėjimas dabar ir yra pagrindinis tavo darbas, kad darai labai daug ir kad tai labai svarbu tavo savijautai, sveikatai ir tolesnei veiklai.

Nerimas neskubės trauktis. Jis lyg pamėklė sekios tave ir stengsis įsibrauti į tavo mintis, vos tik pamirši save stebėti. Tuomet pajusi, kaip viduje kažkas virpa, kad nesaugu taip būti, kaip dabar esi, kad jei taip tęsis ir toliau, nerimas visiškai tave užvaldys.

Greitai pokyčiai nevyks. Turi išmokti nieko neveikti arba daryti tai, kas dabar svarbiausia tau – t.y. stebėt save (pagal naująjį režimą). O tai ir yra poilsis, nieko neveikimas, tyla.

Jeigu nori judėti toliau, pratinkis stebėti ne vien save, bet ir aplinką. 

  • Vaikščiodamas stenkis jausti vėją ir jo kryptį. Stebėk kaip vėjas nupučia sudžiūvusį lapą, besimėtančią šiukšlę ar kažką daugiau.
  • Klausyk garso, net tylių garsų, kurių anksčiau negirdėjai ir jie tau buvo nesvarbūs.
  • Stebėk savo kvėpavimą, savo vėją, pamėgink užfiksuoti pokyčius, kaip keičiasi kvėpavimas nuo tavo veiklos ar net minčių.

Svarbiausia yra išdrįsti išgirsti savo kūno, savo “vidinio Aš” kalbą. Bėgdami, būdami nuolatiniame triukšme erzelyje ir darbuose, šią savo dalį visiškai ignoruojame. Dabar atėjo laikas įsiklausyti, nes bėgdamas nuo šios savo dalies, augini nerimą. Nerimas, tai visų tavo patirtų emocinių traumų, neišgydytų Sielos žaizdų ir skausmingų būsenų prisiminimai, kuriuos pasąmonė įvardina kaip dabar esančią grėsmę, dabar kilusį pavojų. Tai be galo stipru ir nėra kur pasislėpti nuo šio nerimo, tad vienintelis būdas, atsigręžti į save ir pradėti su tuo tvarkytis. 

Elkis su savimi švelniai ir atsargiai, nes “vidinis tavo Aš” labai jautrus ir pažeidžiamas.

  • Paklausk, kas atrodo baisiausia, nuo ko norėtum pabėgti.
  • Paklausk, kodėl tai tave gąsdina.
  • Prisimink ar anksčiau turėjai panašią patirtį, iš kur pažįsti šį jausmą.
  • Prisiminęs tai kas slypi giliai pasąmonėje, juos keli į savo sąmonės šviesa ir tai pirmas žingsnis, kad visa tai įveiktum.
  • Baisiausia kovoti su nepažįstamais baubais, o suradęs nerimą, kuris buvo kokios nors praeities dramos pasekmė, tu augi ir gyji..

Jei nori dar giliau nerti į savęs pažinimo ir nerimo įveikimo procesą, gali toliau keliauti su profesionalais, žinančiais tuos nerimo ir kitų varginančių būsenų klystkelius, atpažįstančius juos ir padedančius tai įveikti.

Gali mokytis Thetahealing® metodo, nes jis parodo kelią, kaip lengviau ir greičiau atsekti nerimo priežastis.

Thetaheling® metodas (Teta gydymas) moko kaip perkeisti kančią į lengvumą, baimę į stiprybę ir drąsą.

Thetahealing® padeda išgyti nuo emocinių traumų, patirtų anksti vaikystėje arba net iki gimimo (esant mamos pilvelyje).

Thetahealing® arba Teta gydymas tai nėra gydymo ar sveikatinimo metodas, nėra medicinos sritis, nes čia mes veikiame per jausmus, per patirtis, atstatydami vidinę harmoniją ir darną, o jai esant nerimas nebeturi savo vietos, jam nėra kur reikštis ir jis mūsų nebepersekioja…

Straipsnio autorė

Elė Soul

 
Elė Soul knygos “Aiškiaregė” ir “Mirties laikas arba 8 minutės” įtraukia, mistikos, dramos detektyvo ir meilės romanų mėgėjus.
Aiškiaregystė, demono išvarymas, pokalbiai su išėjusiaisiais, gydymo galios, kurios pasiekia sergantįjį, esantį už daugybės kilometrų ir ateitis, kuri yra regima lyg kino filme.
Autorės knygas galima įsigyti čia: https://aiskiarege.lt/parduotuve/